Čitateľské okienko - júl

augusta 04, 2019


Knižná pocitová rubrika.
Žiadne recenzie, žiadne hodnotenia a skoro žiadne spoilery :)

V júli som prekvapivo stihla prečítať dve knihy, čo pri iných  nie je asi veľa, ale na mňa celkom dosť. Popri odchode na tábor a venovaniu sa aj iným veciam. :)


Nimbus
 Neal Shusterman


  Ďalšie pokračovanie, na ktoré som sa veľmi tešila. A tiež som predpokladala, neviem prečo, že je druhý diel zároveň aj ukončením série Žatva smrti. Ako ma ale kamarátka vyviedla z omylu, vôbec to tak nie je a bude pokračovanie. 
  
  Kým jednotka bola hlavne o Citre a Rowanovi, v pokračovaní sa pohľady striedajú aj z iných postáv. Čo musí povedať, že bolo skvelé. Hneď si ma získal príbeh o "podívínovi", malom podvádzaní od Nimbusu. A keď už spomínam  Nimbus, jeho úvahy, ktoré nahradili z jednotky denníky kosecov, boli skvelé. 
   Kniha bavila, napriek tomu som prvú polovicu čítala pomerne pomaly. nemala som problém ju kedykoľvek odložiť, nenútilo ma to hltať stranu za stranou. To sa všetko zmenilo na zimnom stretnutí koscov. To som len pozrela na hodiny, že no už vidím, že spať nejdem kým to nedočítam. Tak aj bolo. Ešteže chodím spať až okolo jednej :D Brutálne výborný koniec, už aby bola trojka.


Metalurg
Brandon Sanderson


  Som to dlho mala v zozname kníh, ktorý chcem čítať. A potom som raz išla do knižnice a puf, mali tam Metalurga i pokračovanie Pyro. A tak som samozrejme neváhala a rovno si oba diely požičala, pretože všade som na to čítala dobré recenzie.

  No a čo povedať. Bola pri všetkých superhrdinoch príjemná zmena čítať o Epikoch. Pretože buďme úprimní, keby časť populácie zrazu získala schopnosti, aspoň polovica by ich využívala na zlé veci a nie na zachraňovanie iných ľudí.
  Z nejakého nejasného dôvodu mi občas hlavný hrdina prišiel ako také decko, ale na druhú stranu, má tam 18 rokov a nie je to žiaden skúsený chlapík. Ostatné postavy som si ale obľúbila viac, páčilo sa mi vyrývanie Codyho, páčila sa mi Megan. Menej sa mi páčilo že som si neúmyselne na instagrame prečítala brutálny spoiler, ani nie v diskusii o tejto knihe.
  Takže samotný koniec a isté odhalenie ma vôbec nešokovalo a ani neviem, či by ma to samú napadlo alebo nie. V každom prípade kniha baví a Pyro už leží na posteli a čaká  na čítanie :)


You Might Also Like

0 komentárov