Anarchorance

júla 08, 2019



 Premýšľala  som, že túto podrubriku dám zatiaľ preč. Aspoň kým nevymyslím nejaký zaujímavý článok o knihe, ktorú práve píšem. Či skôr momentálne po sebe čítam a duševne plačem nad jej začiatkom a zbytočnými slovami v opisoch. Keďže som ale veľmi chabá v týchto CSS kódoch na programovanie a rozbilo by mi to celé menu, musí tu ostať a ja nemám na výber, než niečo múdre sem napísať. :D

  Ja by som sa i podelila o čom príbeh je, ale keď sa to snažím niekomu vysvetliť, zisťujem, že to nejde bez spoilerov. A keď to nejde bez nich, neviem presne ako to pútavo podať a vysvetliť. Príbeh totiž nemá od samého začiatku priamočiary cieľ typu - toto je záporák, ideme ho zničiť. Ide o príbehy niekoľkých postáv bez očividného spojenia, ktoré tam ale je a ja sa snažím cestou nechávať omrvinky, z ktorých raz bude hádam aj kus koláča:) 

   Čo môžem povedať, je že je to scifi. Nie na štýl riešenia technických problémov či strieľačiek na vesmírnych lodiach, ale odohráva sa vo vymyslenej galaxii s rôznorodými planétami. Aj keď mám v hlave príbeh aj na iné planéty, tento ktorý práve píšem zachytáva tri z nich. Každá z nich má nielen rozličné prírodné podmienky, ale aj fungovanie, pravidlá, zvyky, nepriateľov a problémy. 
  
  Príbeh som začala písať nejaké dva-tri roky dozadu, sama popravde neviem a momentálny stav je:
dej: dopísaný
ja: plieskam si hlavu o stenu nad prvými kapitolami, aké sú kostrbaté a vidno že som nevedela, ako presne začať :D Umieram už len pri predstave opráv :D

Akurát dnes som kdesi zbadala toto a pobavilo ma to, že ach áno.



  Tak malé zhrnutie aktuálneho stavu: 

Názov knihy: Anarchorance
Názov série: Zatiaľ ani divá srnka netuší O:)
Žáner: sci-fi
Počet strán: 453 (pred opravami, teraz sa škrtá, dopisuje, prepisuje :D)
Počet slov: 172106
Dokončené:  20.6.2019 (písanie, práve prebieha boj s opravovaním)
Obálka: no bodaj by som nejakú mala, ešte len dumám nad tým, ako by mohla vyzerať :D
Anotácia:

  Čo ak je váš nepriateľ niekto bez jasného cieľa? Nechce peniaze. Nechce moc. Nechce ani územie. Nevyjednáva, nemá požiadavky. Nikdy nevydal jediné vyhlásenie. Zabíja, ničí, koná pudovo bez stratégie a logiky. Môže ním byť v podstate ktokoľvek...

  Presne v takom svete žije Shade. Nepriateľ bez tváre ho pripravil o brata a nasmeroval jeho budúcnosť nebezpečným smerom. O tom, že v skutočnosti žil veľmi pokojným a bezpečným životom ho presvedčí až poverenie od kráľovnej, ktoré ho vyšle na miesto, z ktorého ostatní utekajú. Je to test, snaha zbaviť sa ho alebo skutočná dôvera v jeho schopnosti?

  A presne do takéhoto sveta vstúpila Lyra. Žena unesená zo Zeme a hodená do budúcnosti. Tak sa cíti každý deň, s jedinou starosťou. Ako sa spolu s ostatnými unesenými dostanú späť domov. Nezaujíma ju svet navôkol a jeho problémy. Nepriateľ je len hrozba o ktorej všetci hovoria, aspoň kým sa s ním nestretne tvárou v tvár...

  A nakoniec je tu Vanille, žena s dušou dievčaťa, ktorá nemala príležitosť skutočne dospieť. Na pleciach jej leží budúcnosť dvoch planét a kým ona sa snaží zabrániť prepuknutiu rozmáhajúcej sa hrozby na svoju rodnú planétu, iní plánujú jej smrť. Keď si nájde na stole obálku s pečaťou najznámejších galaktických pirátov, nie je otázkou len to, kto v paláci je zradca, ale aj motívy ich činov.

  A nie, títo traja nebudú v milostnom trojuholníku. :)


Ak by ste mali nejaké otázky, stačí sa spýtať :)

You Might Also Like

0 komentárov