Čitateľské okienko: august - september

októbra 01, 2019


Knižná pocitová rubrika.
Žiadne recenzie, žiadne hodnotenia a skoro žiadne spoilery :)

  Čitateľské okienko by som za tieto dva mesiace mohla skôr nazvať nečitateľskými. Ani neviem čo také hrozné som robila, ale čítanie tam očividne nebolo. Keď som si otvárala blog že idem tento malý výcuc napísať, zistila som že som prečítala asi len jednu knihu. Lebo druhú som vrátila a nedočítala sa asi ani cez 150 stranu. 


Pyro
Brandon Sanderson

  Zmieňovaná nedočítaná kniha. Je možné, že ak by nebola z knižnice tak by som sa k nej neskôr vrátila, ale takto k tomu už asi nikdy nepríde. (nevadí, spýtam sa kamarátky ako trilogia dopadla :D) Nemohla som si pomôcť, vôbec ma pokračovanie Metalurga nebavilo.
  Prišlo mi to vlastne veľmi podobné ako prvý diel len v inom meste s novými postavami. Veľa strieľania a boja, cítila som sa trochu ako pri akčnom filme kde je dej ukrátený pod vplyvom super skvelých efektov. 

  Keďže som to nedočítala, nejdem to súdiť, možno sa to neskôr nejako parádne rozbehlo a nemohla by som od toho odtrhnúť oči, ale do tej pasáže som sa jednoducho neprečítala. Neustále som sa musela  nútiť prečítať aspoň pár strán až som to zavrela. Ani v jednotke ma neuchvátil hlavný hrdina, takže ani jeho osud  ma pri čítaní nedržal a tu v dvojke ma hrozne iritovalo ešte aj spojenie "hromy blesky" (dúfam že si to teraz spätne dobre pamätám). Keby to bola veta jednej postavy tak to pochopím ako nejaké spojenie ktoré rada používa, všetci máme nejaké také slovíčka, ale ono to tam použilo hneď niekoľko postáv. Neprišlo mi to prirodzené, skôr mi to totálne bilo do očí a vadilo. Rovnako ako oranžové strany po kraji, neviem kto to vymyslel. 
  


Kulti
Mariana Zapata

  Kamarátka sa na mňa dívala akoby som si hlavu udrela že idem čítať čisto romantickú knihu, ale musím povedať že ma to naozaj bavilo. Čítala som v mnohých príspevkoch o pomalom otravnom rozbehu, ale mne sa páčil aj ten. A to nie som ani na romantické knihy. 
  Páčila sa mi hlavná hrdinka, jej myšlienkové pochody aj že mala nejaký charakter a nebolo to len o obdivovaní nejakého chlapa a prispôsobeniu života jeho maličkosti. 
 
  Záver (po 400 stranách) bol na mňa síce moc, ale aj tak sa mi kniha veľmi páčila. Ten záver som už len nejako pretrpela, nemám rada tieto prešpekulované knižné zápletky, ktoré mi ani trochu reálne neprídu. Kto čítal asi vie, list a tak ďalej.  Ale aj tak celkové dojmy boli pozitívne a rovno som to posunula kamarátke romantičke, že bude nadšená :)

You Might Also Like

0 komentárov